Wpisujemy
[...url=tu wklejamy link]tu wpisujemy txt[/url] i gotowe ;p
naturlanie .... <-- kropeczki wstawilem zeby nie wyswietlilo tego jako linku
poprosze o wstawianie aktywnych linkow ;p
Offline
Nowy użytkownik
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=e8986be9d0&world_id=1
Offline
wazniak787878
Taka mała sąsiedzka wizyta ;p
-----------------------------------------------------------------------------------------------
DeZ THE
Ech i drugi sasiad się zdziwi jak wróci ;p
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jewrej THE
A i przy sprzątaniu jeszcze coś się trafiło ;p
Offline
Pierwsza porządna bitwa, jaką stoczyłem w tej rundzie.
Daniel_miecz, aktualny status - farma
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-r … world_id=1
I drugi przyzwoity raport, tym razem w roli wsparcia.
Dla wszystkich młodszych stażem - NIE zostawia się w zamku garnizonu, szkoda ludzi.
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-r … world_id=1
Ostatnio edytowany przez Maruda (2009-04-17 17:35:39)
Offline
W ogóle nie rozumiem idei kawalerzystów w drugiej/trzeciej/czwartej linii Runda w rundę, serwer w serwer większość to stosuje ale nikt nie potrafi mi tego sensownie wytłumaczyć
Offline
Fenix napisał:
W ogóle nie rozumiem idei kawalerzystów w drugiej/trzeciej/czwartej linii
Runda w rundę, serwer w serwer większość to stosuje ale nikt nie potrafi mi tego sensownie wytłumaczyć
To proste jak konstrukcja cepa.
W tej fazie Kawalerzyści sa dość drodzy, produkują się powoli i nie warto ich zbyt wielu tracić.
W pierwszej rundzie kusze i balisty (dlatego 3 linia, nie druga) prawie całą energię stracą na piechocie i wybiją ją w do zera, więc ck ma dojście i będzie walczyć - gdyby mięcha było 2x tyle nie warto stawiać tak daleko ck, bo zmarnujesz jej uderzenie w pierwszej części bitwy.
Potem ck wybija resztkę piechoty przeciwnika, jeśli jakaś zostaje, niszczy jednostki 2 i 3 linii i uderza na strzelców.
W drugiej rundzie balisty i kusze przeciwnika znów maja duzy wybór celów - a kuszników robi się o wiele szybciej od koni.
W innym ustawieniu tez bym wygrał, ale kosztem o wiele większych strat ck i z dużo gorszym stosunkiem expa zyskanego do straconego.
Offline
To nie jest tak, że CK zawsze ginie pierwsza, przeważnie jednostki jadą po najmniejszej linii oporu -> dlatego mięso armatnie zawsze ginie pierwsze Ja CK w pierwszej linii trzymam bo i tak żadna farma nie ma takiej siły przebicia by ich uszkodzić bardziej niż nie powinien
Offline
wielkimareck
Wracam do domu patrze sąsiad mnie skanował , więc wybrałem się z rewizytą .
Offline
Spoiler:
Fenix napisał:
Dwa nocne ataki z dzisiaj:
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=817c93814c&world_id=1
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=72dccd7962&world_id=1
Szkoda słów wojna wojną ,ale żeby trzymać w zamku wojsko i to jeszcze takie ,które bez trudu większośc ustrzeli . Ech nie mam pytań ciekawi mnie tylko ile drogi miał do was .
Offline
Chciałem wam specjalnie pokazac ten raport zobaczcie co sie dzieje jesli sa nie ulepszane kusze zupełnie o nich zapomniałem i to sa efekty własnie
P.S juz nadrabiam oczywiscie i pełna para ulepszam w kuzni:)
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=b108bb802b&world_id=1
Offline